fbpx

חקר ההצלחה בהגשת טריינר NLP לנה ברונשטין מארחת את לובה ג'ייקובסון מייסדת של עמותת ״הנסיכה הקטנה״

בחודשיים הראשונים של המלחמה פנו אלי הרבה נשים עם סטרס, חרדות, לחץ ופחד מהמצב.

ביום אחד שישבתי בבית אחרי עוד פגישה עם אמא דואגת של החייל שנמצע בעזה, חשבתי מה עוד אפשר לעשות למען נשים שנמצאות במצב דומה ופניתי להרבה אנשים דרך אינסטגרם עם הצעה לשיתוף פעולה.

לובה ג'ייקובסון ענתה לי ראשונה והציעה להצטרף לפודקסט שלה "לא רק בלונדינית".

גיליתי אישה מדהימה עם לב רחב ורצון מטורף לעזור.

לובה מייסדת של העמותה ״הנסיכה הקטנה״ הפועלת למען נערות בסיכון ומה שהפתיע אותי היא לא מדברת הרבה על פעילותה למען הקהילה ועל הפרויקט שלה למען עמותות המטפלות בנערות בסיכון.

הפרויקט שלה מעלה המודעות לתופעה הקשה ומאפשר לנערות לקבל הכשרה מקצועית ועוד מגוון תכניות, מדובר בנערות בגילאי 13-18 שהוצאו מבתיהן ע"פ צו של בית משפט.

הזמנתי את לובה אלי לתוכנית רדיו "חקר ההצלחה" הרדיו החברתי הראשון כדי שהיא תספר על הפרוייקט הזה, על חנויות פופ אפ של הפריטים של מותגים מובילים שנתרמו ישירות מארונותיהן של הסלבריטאיות והפאשניסטיות המובילות בישראל כאשר כלל ההכנסות ממכירת הפריטים עוברות לתרומה למען נערות בסיכון.

❤❤❤   שווה לכם ולהצטרף אלינו    ❤❤❤

התוכנית שודרה ב 31.1.2024 מאולפני הרדיו החברתי ברמת גן

ניתן לצפות בשידור באתר היוטיוב  . לחצו כאן

לנה ברונשטיין – ליווי והנחיה בשיטת STAR – לקישור ישיר לאתר ליחצו כאן

שיטת STAR משלבת כלים ושיטות חשיבה מהעולם העסקי עם טכניקות יעילות של דמיון מודרך. בנוסף, אני מטפלת מוסמכת ב- NLP (נלפ), דמיון מודרך, מנחה סדנאות והרצאות ועוד.
מטפלת במגוון רחב של בעיות ונושאים כמו טיפול בבעיות בזוגיות, מציאת זוגיות, רווקים ורווקות, גרושים וגרושות, בעיות בפרנסה, חרדות, פחדים, חוסר ביטחון עצמי, הגשמה עצמית, מודעות עצמית, לחץ נפשי, מתח נפשי, סטרס, דימוי וביטחון עצמי נמוכים, הרגשת תקיעות, הרס עצמי, התנהגות אובססיבית, מימוש עצמי, העצמה, קשיים רגשיים, תחושות של עצב וריקנות ועוד.
* טיפול בילדים- ילדים עם בעיות כמו אלרגיות, בעיות בשליטה בסוגרים, הרטבת לילה, קשב וריכוז וכד'.
לתיאום פגישה ו/או ליצירת קשר: 
דילוג לתוכן