עופר בוחניק מארח באפטר פארטי את להקת אהלן ברדיו החברתי הראשון

לקראת יציאת הסינגל השלישי של להקת :אהלן" שמחתי לארח ביום חמישי 22.10.2020  בתוכניתי "אפטר פארטי" ברדיו החברתי הראשון.

בשידור הלהקה נגנה בלייב חלק משרי אלבום הבכורה שבדרך ודיברנו גם על ההשפעות המוזיקאליות והתוכניות לעתיד.

תודה ללהקה שבאה להתארח ותודה לגלית קאשי שעזרה בהבאתם לאולפן

על מנת לראות את השידור הערוץ היוטיוב שלי לחצו כאן

 

דילוג לתוכן