fbpx

ערות בלילה תוכנית חברתית משפטית בהגשת עו”ד ענבר דרור מארחת את הילה עטר מורה לחינוך מיוחד, בעלת תארים בחינוך והתמודדה בעברה עם בעיות קשב וריכוז

הילה היא מורה לחינוך מיוחד, בעלת תארים בחינוך והתמודדה בעברה עם בעיות של קשב וריכוז.
היא לימדה את עצמה להתגבר על הקשיים והיום היא מהווה דוגמה ומופת להתגברות על קושי לימודי ובחיים בכלל.
היא פיתחה שיטה מדהימה והיום היא באה לספר לנו עליה ועל ההתמודדות שלה.
היא עבורי חברה טובה ואישה מדהימה ואני יותר משמחה להביא לה את הבמה כדי שהצופים שלי ילמדו ממנה ויתחזקו בדרכם.

ענבר דרור עורכת דין לדיני משפחה ומעמד אישי

מלווה ומייצגת בבתי משפט אזרחיים ובבתי הדין הרבניים, בהליכי גירושין מתוך ראייה מערכתית רחבה, ששמה בראש את טובת הילדים.

מתמחה בליווי וייצוג תיקי גירושין ומעמד אישי ובכללם הוצאת צווי נזקקות, עריכת ירושות, צוואות ועיזבונות, הסכמי חיים משותפים, הסכמי ממון והסכמי גירושין.

כמשפטנית מנוסה שראתה את תיקי הגירושין מכל הזויות והרבדים האפשריים נוכחתי לדעת כי תכנון מקדים באמצעות בעלי מקצוע טיפוליים, שמספקים כלים יישומיים העשויים לקצר ולהקל על התהליך. כמי ששמה את טובת הלקוח לנגד עיניה, משרדי יצר שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע רלוונטיים אשר עוזרים ללקוח בתהליך המורכב של מאבק גירושין.

בעת ניהול וייצוג תיקי גירושין, המוטו שמלווה אותי הוא בניית אסטרטגיה מיטבית בכדי להשיג את מלוא המטרות של הלקוח תוך שימת דגש על שלמותם הנפשית של הקטינים אשר לעיתים ניצבים במרכז המאבק משפטי.

"אני יודעת שהליך גירושין הוא דבר מורכב שמעמיד את המשפחה כולה בפני טלטלה. אני מאמינה שתהליך גירושין איננו מלחמה שיש לנצח או להפסיד בה. אלא תהליך שצריך לנהל בתבונה, נחישות ורגישות. מסיבה זו אעשה כל שביכולתי בכדי להשיג ללקוחותיי את התוצאות הטובות ביותר והמתאימות ביותר עבורם".

אשמח לעמוד לצידכם, בעזרת הכלים, הידע והניסיון שצברתי וביחד לנוע לעבר תקופה חדשה בחייכם.

דילוג לתוכן